Κέντρο Ξένων Γλωσσών

ΑΝΟΙΞΤΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ!

Η αγγλική γλώσσα είναι μη φωνολογική. Αυτό σημαίνει ότι ενώ στα ελληνικά οι ήχοι (φωνήματα) αντιστοιχούν στα γράμματα των λέξεων, στα αγγλικά αυτό δεν συμβαίνει (για παράδειγμα η προφορά της λέξης “Like” δεν αντιστοιχεί στη γραπτή λέξη).Τα 26 λοιπόν γράμματα της αγγλικής γλώσσας αντιστοιχούν σε 44 ήχους, καθώς συγκεκριμένα φωνήματα ενώνονται και δημιουργούν νέες, αυτόνομες, φωνολογικές οντότητες. Η διδακτική προσέγγισηJUMP βοηθά τα παιδιά να μαθαίνουν και να ξεχωρίζουν τους 44 αυτούς ήχους, χωρίς απαραίτητα να γνωρίζουν όλα τα γράμματα με αλφαβητική σειρά.

Το JUMP όμως δεν σταματά εκεί. Συνεχίζει με καινοτόμο τρόπο να προσεγγίζει την γραμματική και την σύνταξη της γλώσσας διαφορετικά δίνοντας στους μαθητές μας προβάδισμα στην κατανόηση και χρήση της γλώσσας από τις μικρές ηλικίες. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά γίνονται γρήγορα ικανοί χρήστες της γλώσσας και σε πολύ σύντομο χρόνο μπορούν να διαβάζουν, να χρησιμοποιούν και να κατανοούν την αγγλική γλώσσα.

JUMP: 4 ΓΡΆΜΜΑΤΑ, 4 ΆΞΟΝΕΣ!
Με το JUMP θέτουμε την βάση μίας νέας ολιστικής προσέγγισης που στηρίζεται σε 4 σημαντικούς πυλώνες:
1. Βιωματική Διδασκαλία (Experiential Teaching)Το παιδί δεν είναι απλώς ένας παθητικός δέκτης του μαθήματος αλλά συμμετέχει ενεργά μέσα από:Κινήσεις & Παιχνίδια, Θέατρο, τραγούδια, κατασκευές, Ομαδικές εργασίες, Προφορική εξάσκηση

2. ΥλικόΤο υλικό της διδασκαλίας αποτελείται από απτά και χρήσιμα διδακτικά μέσα, όπως:Κάρτες ανάγνωσης, Κούκλες (puppets), Φύλλα εργασιών(worksheets), Kατασκευές, Βιβλία βασισμένα στη φωνολογική προσέγγιση

3. Ψηφιακή Υποστήριξη (Digital Support) Η διαδικτυακή πλατφόρμα μας, QLS platform υποστηρίζει περαιτέρω την μάθηση μέσω παιχνιδοποίησης
(gamification of learning). Η πρόσβαση γίνεται από υπολογιστή, tablet ή κινητό με έναν απλό κωδικό στο email του γονέα.

4. Εκπαιδευμένοι ΚαθηγητέςΣτο QLS, οι καθηγητές μας είναι ενημερωμένοι, άρτια καταρτισμένοι , φίλοι και συνοδοιπόροι. Με πλήρη γνώση της διδακτικής προσέγγισης JUMP, συνεισφέρουν ενεργά διδάσκοντας με αποτελεσματικό και φιλικό για τα παιδιά τρόπο.

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ
Πολλές είναι οι επιστημονικές μελέτες που έχουν διεξαχθεί για την αποτελεσματικότητα της μεθόδου 1. «Τα αποτελέσματα δείχνουν έντονη,
συγκεκριμένα και σημαντική θετική βελτίωση στην αναγνωστική ικανότητα με την φωνημική προσέγγιση στην ανάπτυξη του γραπτού και προφορικού λόγου». Πηγή: British Journal of Educational Psychology 1999.

2. «Αυτό που διαπιστώσαμε είναι ότι μια φωνημική πρώτη προσέγγιση όπου τα παιδιά διδάσκονται από την αρχή τους ότι ήχοι των γραμμάτων μπορούν να αναμειχθούν και να προφέρουν λέξεις, τους δίνει μια εξαιρετική αρχή στην ανάγνωση». Πηγή: What sort of phonics?

3. «Είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να διδαχθούν τα παιδιά πως να διαβάζουν. Πηγή: Department of Education in UK

QLS: ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ, ΑΝΕΞΆΡΤΗΤΟ, ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ

Το Δίκτυο Ανεξάρτητων Κέντρων Ξένων Γλωσσών QLS (Quality in Language Services) προσφέρει υπηρεσίες υψηλού εκπαιδευτικού επιπέδου στους μαθητές και τους γονείς τους. Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών, μέλη του QLS, βρίσκονται σε όλη την Ελλάδα και κάνουν τη διαφορά στην ξενόγλωσση εκπαίδευση! 

Website: www.qls-jump.gr